یزدفردا: تیم فوتبال چادرملو اردکان در دیدار خانگی مقابل نفت و گاز گچساران به نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل دست پیدا نکرد.

به گزارش یزدفردا: ورزشگاه، شهید نصیری یزد در بیست و هشتمین هفته لیگ آزادگان در حالی میزبان تقابل دو تیم دیدار چادرملو اردکان و نفت و گاز گچساران بود که نه سکوهای ورزشگاه نصیری و نه هیچ تیم دیگه‌ای در استان یزد تا به امروز چنین جمعیتی را ندیده بود.

این دیدار از ساعت ۱۷:۴۵ با سوت «اشکان خورشیدی» داور لیگ برتری و داربی ۱۰۱ پایتخت آغاز شد.

در نیمه اول شاگردان «سعید اخباری» برتری محسوسی نسبت‌ به‌ یاران «پیروز قربانی» در تیم نفت و گاز گچساران داشتند؛ هر چند که روی سکوها هیجان بیشتر از داخل زمین مسابقه بود، اما در زمین هیچ اتفاق خاصی رخ نداد تا دو تیم بدون گل به رختکن بروند.

در نیمه دوم دو تیم برای شکستن یخ این دیدار تغییراتی در ترکیب خود به وجود آوردند؛ که این تغییرات باعث شد تا چادرملو اردکان در نیمه دوم هجومی‌تر شود.

هرچند که در اوایل نیمه دوم فشار از سوی شاگردان اخباری موجب ایجاد چند موقعیت خطرناک بر روی دروازه حریف شد؛ اما این توپ‌ها نیز راهی به دروازه یاران قربانی پیدا نکرد.

و در نهایت این بازی در پایان با تساوی بدون گل به پایان رسید؛ تا سومین تساوی پیاپی چادرملو به ثبت شود و همین نتیجه باعث این شود که تیم فجرسپاسی به یک قدمی آنها رسیده و در صورتی که بازی لغو شده فجر و استقلال ملاثانی با حکم کمیته انضباطی یا در زمین مسابقه با برتری شاگردان «مهدی رجب زاده همراه شود»، اردکانی‌ها رتبه دوج جدول را به فجری‌ها واگذار کنند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا